دانلود رایگان فیلم ایرانی

دانلود فیلم, دانلود فیلم خارجی, دانلود فیلم ایرانی, دانلود رایگان فیلم, دانلود فیلم جدید, دانلود سریال, دانلود سریال خارجی, دانلود انیمیشن

دانلود سریال خاتون

سریال خاتون یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان محصول سال 1400 کشور ایران است. از بازیگران اصلی سریال میتوان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، میرسعید مولویان و .. اشاره کرد. این سریال در ژانر درام-تاریخی به قلم تینا پاکروان نگارش شده است. خاتون داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد. f:id:irfilm98:20210630115532j:plain اشکان خطیبی، بابک کریمی، بهناز جعفری، بیژن امکانیان، پژمان بازغی، رویا نونهالی، ستاره اسکندری، ستاره پسیانی، سروش صحت، شبنم مقدمی، غزل شاکری، مهران غفوریان، نگار جواهریان، هادی تسلیمی، مهران مدیری، پانته‌ آ پناهی ها، مهدی قربانی، آیدا ماهیانی، مهتاب ثروتی، محمد رضا شریفی نیا، صالح میرزاآقایی، بانیپال شومون، داریوش موفق، فرخ نعمتی، مجید نوروزی، علیرضا مهران در سریال خاتون به ایفای نقش پرداخته اند.

مهران مدیری در سریال خاتون

وی اغلب در فیلم ها و سریال هایی که خودش کارگردانی کرده است بازی میکند.پیشتر اما در فصل سوم سریال قلب یخی به کارگردانی محمد حسین لطیفی برای اولین بار در سریال نمایش خانگی بازی کرده است.

این سریال اولین تجربه همکاری مهران مدیری با نگار جواهریان است و با توجه به ترکیب بازیگران و دیگر عوامل سریال به نظر میرسد سریال متفاوت و هیجان انگیزی را تجربه خواهیم کرد.

نگار جواهریان در سریال خاتون

نگار جواهریان برای اولین بار با سریال خاتون جلوی دوربین تینا پاکروان حضور پیدا میکند و این اولین همکاری آن هاست.او تاکنون تجربه حضور در سریال های شبکه نمایش خانگی را نداشته است.

او برای اولین بار در این سریال با مهران مدیری هم بازی میشود. با توجه به این که این دو بازیگر پیش از این هر کدام در ژانر های متفاوت از هم بازی کرده اند و اکنون قرار است جلوی هم بازی کنند به نظر میرسد باید منتظر سریال متفاوت و جذابی باشیم.

بابک کریمی در سریال خاتون

بابک کریمی در سریال نمایش خانگی خاتون اولین سریال ساخته تینا پاکروان نقش آفرینی میکند. او در حال حاضر نیز مشغول ایفای نقش در سریال نمایش خانگی میخواهم زنده بمانم می باشد.

وی پیش از این سریال نیز در سال 1396 نیز با حضور در فیلم سینمایی آخرین پروسکو ساخته آنتونیو پادوان با رویا نونهالی هم بازی شده است و بازی آن ها در خاتون تجربه همکاری مجددی را رقم زده.

f:id:irfilm98:20210630115510j:plain بهناز جعفری در سریال خاتون

بهناز جعفری در خاتون سریالی نمایش خانگی ساخته و پرداخته تینا پاکروان ایفای نقش میکند. این سریال اولین همکاری او با این کارگردان می باشد.

جعفری در سال 1393 در فیلم سینمایی خانه دختر اثر متفاوت شهرام شاه حسینی نقش کوتاهی را ایفا کرد او در این با بابک کریمی هم بازی شده بود و سریال خاتون همکاری دوباره آن ها می باشد.

پژمان بازغی در سریال خاتون

پژمان بازغی از دیگر بازیگران سریال خاتون تازه ترین ساخته تینا پاکروان می باشد. او در این سال علاوه بر سریال خاتون در سریال قبله عالم ساخته حامد محمودی هم ایفای نقش میکند.

او همچنین در سال 1399 با حضور فیلم سینمایی خورشید آن ماه به کارگردانی ستاره اسکندری با او همکاری کرده است و در این سریال همکاری متفاوتی را به عنوان بازیگر با اسکندری تجربه میکند.

رویا نونهالی در سریال خاتون

حضور رویا نونهالی در سریال خاتون باعث تازه ترین همکاری اش با تینا پاکروان کارگردان این سریال شده است. وی پیش از این در سال 1395 با حضور در فیلم سینمایی نیمه شب اتفاق افتاد نیز تجربه همکاری با این کارگردان را داشته است.

همچنین نونهالی با حضور در فیلم نیمه شب اتفاق افتاد با ستاره اسکندری نیز هم بازی شده است و این دو بار دیگر در ساخته ای متفاوت از تینا پاکروان همکاری مجددی را تجربه میکنند.

ستاره اسکندری در سریال خاتون

ستاره اسکندری با نقش آفرینی در سریال نمایش خانگی خاتون تازه ترین ساخته تینا پاکروان همکاری مجددی را با این کارگردان تجربه میکند.او در فیلم خانه کاغذی که وی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته نیز حضور داشته و خاتون همکاری دوباره آن هاست.

وی پیش از این سریال نیز در سال 1396 با ایفای نقش در سریال تلویزیونی گمشدگان ساخته رضا کریمی با پژمان بازغی هم ازی شده است. این مجموعه دربارهٔ دختری جوان به نام ترنج است که در رشته عکاسی تحصیل می‌کند و به این حرفه مشغول است.

f:id:irfilm98:20210630115426j:plain ستاره پسیانی در سریال خاتون

ستاره پسیانی با حضور در سریال نمایش خانگی خاتون ساخته تینا پاکروان تازه ترین نقش آفرینی اش در سریال های نمایش خانگی را ایفای میکند.

او در سال 1394 با بازی در فیلم سینمایی لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان با بهناز جعفری هم بازی شده است این فیلم به گروه های بزهکاری با نام لانتوری و آسیب های آنان در جامعه میپردازد سریال خاتون تازه ترین همکاری آن هاست.

سروش صحت در سریال خاتون

سروش صحت از دیگر بازیگران سریال خاتون اولین سریال ساخته تینا پاکروان میباشد خاتون اولین همکاری صحت با این کارگردان می باشد.

او در 1399 با نقش آفرینی در فیلم سینمایی مجوز خروج ساخته کیارش اسدی زاده با ستاره پسیانی هم بازی شده است و این سریال تجربه همکاری مجدد آن ها می باشد.

شبنم مقدمی در سریال خاتون

شبنم مقدمی بازیگر سریال نمایش خانگی خاتون تازه ترین ساخته تینا پاکروان می باشد. خاتون تازه ترین تجربه حضور شبنم مقدمی در نمایش خانگی می باشد.

او پیش از این سریال نیز در سال 1398 با ایفای نقش در سریال نمایش خانگی هیولا به کاگردانی مهران مدیری با او همکاری کرده است و خاتون تجربه همکاری مجدد او و مدیری می باشد.

اشکان خطیبی در سریال خاتون

اشکان خطیبی با ایفای نقش در سریال نمایش خانگی خاتون تازه ترین همکاری اش را با تینا پاکروان کارگردان این فیلم تجربه میکند. وی پیش از این در سال 1392 در فیلم سینمایی خانوماولی فیلم بلند ساخته پاکروان با او همکاری کرده است

همچنین خطیبی در سال 1395 با حضور در سینمایی نگار ساخته رامبد جوان با نگار جواهریان هم بازی شده است سریال نمایش خانگی خاتون تازه ترین همکاری آن ها می باشد.

برای دانلود سریال خاتون میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام به دانلود کنید.

Khatoon series